Rest in pint, Antipati

Blev en liten spontan resa till Stockholm igår med Polaren Per för att lyssna på Antipati som hade sin sista spelning (för en tid framöver). Fick tre pussar av tre olika pojkar (ja, och Alma förstås) inom loppet av trettio minuter när vi mellan Lowlifes och Antipati spenderade lite tid på en pub som låg runt hörnet. Känner mig lite smickrad såhär i efterhand när jag tänker på det faktiskt! Var dessutom en skåning som gick ner på knä för mig, haha! I själva verket hade han ingen stol att sitta på vid bordet... Men det går ju vända och vrida på saker!
Sen stod vi längst fram på Antipati och då kände jag att glädje går att köpa för pengar, i det här fallet sextio kronor inträde (och en jävla massa i reskostnad, men det är en helt annan femma). Alla fina människor man hade runt sig, alla kramar, pussar, ja jag var lite kär i kvällen. Gick till Jamesons efteråt men var trött och hade huvudvärk så åkte hem till Christian vid midnatt och kröp ner i hans säng och somnade direkt.

Nu sitter jag hemma i småstaden igen och njuter av lugnet, äter jordgubbar, dricker cappuccino med Miriam och tittar på lägenheter i Mölndal. Imorgon ska vi ta med Casper till Casper för att försöka skaffa vattkoppor. Felix och hans tant skall komma förbi på besök också. Oj oj oj vad mycket fint folk man fått umgås med den här helgen, hoppas verkligen att uttrycket "man blir som man umgås" är sanningsenligt.
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0