Livet är fint

Druckit tokigt mycket kaffe idag. Hann med en kopp eller två innan det ramlade in fint folk från Halland, när de begett sig hemåt, efter ytterligare ett antal koppar, åkte vi till Risbro för att dricka kaffe med Lalla och Jacob och därefter fortsatte vi hem till Miriams mor där vi blev serverade ännu mer kaffe... Inte undra på att klockan tickat förbi midnatt och man fortfarande sitter vaken...

Har fått så fina komplimanger idag att jag grinat lite. Är lycklig, livet är spännande och lite galet. Pratade med Christian i telefon och känner mig glad över allt fint jag har i mitt liv. 


Drömmen om en framtid rinner längs min trottoar,
likt tårar som randas snart finns bara mörker kvar.
Här slocknar aldrig lampan här är alltid nåt på gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0