Irma och bullar

Häromdagen var det så härligt väder, och jag fick låna Blossom av Lotta och Matilda så jag kunde följa med ut i skogen. Igår var det inte alls lika härligt väder, men jag snodde med mig Irma ut tillsammans med Lotta och Matilda ändå. Vi var helt dyngsura när vi kom hem, men humöret var på topp i alla fall!

Har fått en förfrågan som jag är mycket glad över. Ska diskutera den lite till och i så fall rullar det på redan nästa vecka! Skönt att komma igång och arbeta igen. De dagar jag inte är hos Erica lägger jag på att träna med hundarna. Har klövjeväska på den ena och kör DW med den andra, två bullar i ett bak så att säga ;-)


Erica och Irma

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0