Fina dagar

I brist på fungerande datormaskiner sysselsätter jag mig med annat. 
Har inte vågat ha Sigge och Otis ihop tidigare men så föreföll det sig på detta sätt och det har gått över förväntingarna! Mina jyckar gör mig så lycklig, och hel. Livet är fullbordat ihop med dem ♥
 



Njutit av vädret och mina fina vänner, bland annat gjorde jag, Casper, Otis, Miriam, Christian och Pumba en utflykt till Hjo och Bryggan. Tog en öl och kände mig så kär i livet. Dessutom var personalen fantastisk och lät Otis få vara med!


Motionerat Architecht har jag också gjort. Min älskling! 



Och så har vi tittat på Gud förbannat så många Jönssonligan-filmer...! LYSANDE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0