En snabbis i Kungsbacka

Jo! En liten solskensberättelse såhär när månen kikar fram.
Den snygga bruttan som jag känner nere i Kungsbacka tog sig an en liten lakritsbit som sökte nytt hem. Registrerad i ADBA och fantastisk att vila ögonen på. Jag föreslog detta för Anders och hans fru, så klockan 21:00 befann vi oss i går i Kungsbacka för att hämta killen.
Vilken fantastisk varelse! Jag funderar ännu på om jag skulle måla om Sigge och råka förväxla dem någon dag när jag har vägarna förbi Anders... Undrar om han skulle märka någon skillnad...?

Eftersom jag har en crush i lakritspojken måste jag för min egen skull lägga upp den här söta bilden på Wall-e vs Frank-ie. Det är så att hjärtat smälter ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0