Jobb & grillning

Efter en upptagen helg med vänner, hundutställning och kalas för Casper har jag äntligen börjat jobba. Så galet gott! Tittar man på den här skönheten så förstår man väl varför jag älskar mitt jobb:



Älskade Shagii!
(Idag hade jag dock en godispåse som väntade på mig i sadelkammaren som jag dök ner i det absolut första jag gjorde när jag kom på morgonen. Det var gott!)

Efter första dagen på jobbet ramlade Putte in i min lägenhet för att hålla mig sällskap. Vi satt på balkongen halva kvällen och drack vin och bara tjötade. Väl spenderade timmar. 
Tisdagen efter jobbet spenderade jag, Miriam, Casper, Otis och Putte hos Idun och Pumba. Invigde grillsäsongen och tog en kall. Solen var faktiskt framme - ibland, även om det inte syns på bilderna.



Otis och jag lekte lite.


Idun och Otis ♥


Miriam sköt med luftgevär.

Men efter den här detaljerade uppdateringen är det dags att krypa ner i sängen. Ny arbetsdag imorgon, har några hästar att motionera. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0