Rocky och Oreo

Fortfarande känner jag att jag är på en plats där jag inte helhjärtat vill vara, och det gör mig frustrerad. Men så finns Rocky där. En liten tinker-pojke som är rädd för allting, men som tydligen litar på mig och som har stulit mitt hjärta. Totalt! Han gör mina dagar lite lättare. Man får känna att man gör lite skillnad, att man gör något till det bättre och att lyckas är lycka!

Har hunnit börja på Edwards sele. Han kommer bli fin i den! Gul hund klär i ljusblått och vita prickar.
En annan som fick bli fin ikväll var Oreo. Han fick sina klor klippta. Gjorde det helt själv medan Dalton läste kvällssaga för Casper. De läste om en kanin som skulle gräva sig en grop att bo i. Oreo behöver inte gräva sig en grop nu när han flyttat in i den fina buren i Caspers rum. Jag tror att han idag har bestämt sig för att den är rätt okej. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0