Voltige gav glada föräldrar!

Vet ni hur det känns när föräldrar ringer till chefen för att berätta hur kul deras barn har haft och hur nöjda de själva är över de aktiviteter vi anordnar och som jag håller i? Om ni inte vet det, ska jag berätta det för er. Man blir otroligt lycklig! Man blir så glad att man inte tror att man kan bli mer glad just då! Och att få så fint beröm efter bara två gånger dessutom?! Jag sträcker på ryggen vill jag lova!

Igår hade vi voltige, som innehöll bland annat grundsits i alla gångarter, knästående i några gångarter och dessutom vågade två av dem stå upp stillastående i halt och i skritt! Modigt, tycker jag!
De var avslutningsvis överens om att de ville göra om det, så minst ett tillfälle till får det bli med voltige. Nästa gång ska vi lära oss att fläta, knoppa och bandagera. Det var de också överens om att de ville lära sig, och det håller jag med om. Att knoppa är kul!
 
Nyputsad voltigegjord.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0