Mycket att stå i!

Fick tugga grus idag på uteritten, Sara sa plötsligt att några stockar (eller vad det nu var) skrämde skiten ur henne. Hon blev mäkta snopen när hon insåg att jag inte hängt med henne i vändningen och att jag låg på marken och sprattlade. Hon väntade snällt medan jag kravlade mig upp och stampade argt över att byxorna gick sönder. Sen fortsatte vi. Snällare häst får man leta efter!

Har en fullbokad helg på ingång! Vet inte hur jag ska hinna med att leva riktigt. Imorgon har jag eftermiddags aktiviteter (hopplektion!) och sedan ska jag och Casper baka snickers-kakor till Elins ankomst på fredag. 
Ankommer gör även min bror, hans kvinna och deras härliga Mathilda - som jag har längtat efter dem ♥ Trots detta ska jag, Dalton, Jonatan och Elin spendera lördagen på Ullared innan jag på söndag ska jobba, är domarsekreterare på dressyrtävling, och på eftermiddagen samlas vi allihopa för lite födelsedagsfiranden. På måndag jobbar jag först och sedan hoppar jag in som ridlärare på kvällen för två nybörjarlektioner... You see...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0