Bildbomb på kaninerna

Fick gå upp tidigt för jobb idag, men det kändes helt okej, även om tidiga morgnar inte riktigt är min grej längre. Det var dessutom så kallt att vi för första gången denna höst fick använda thermobyxor, själv tyckte han att det var helt okej (de är ju trots allt kamouflagemönstrade och tuffa!) men både jag och mormor ryste över påminnelsen att det redan är så kallt... Och kallare blir det...
Efter jobbet cyklade Casper och jag ner till affären och inhandlade fredagsmys eftersom vi är pappa-lediga i helgen. Fredagsmys i Caspers bemärkelse är dock blodpudding (och endast blodpudding) samt ett glas coca cola. Efter affärsbesöket mötte vi uppe Annika och William för att gå ner till kyrkogården och tända ljus hos Henry. Vår fina älskade Henry som segelflyger mellan molnen ♥
När vi tänt ljus, kommit hem, tillagat och ätit upp blodpuddingen pysslade vi med kaninerna. Därav alla bilder idag! Vi klippte klor, kramades, pussades och Quirella fick sträcka lite på benen ute i det fina vädret. 
De har tagit ner en del träd runt vårat hus så vi tog även tillfället i akt och plockade åt oss stora härliga grenar så kaninerna också skulle få lite fredagsmys. Nu är kaninerna nattade, Casper och jag var ute och tittade på stjärnorna ikväll. Vi stod inlindade i mitt täcke ute på balkongen och tittade upp på himlen. "Wow!" utbrast han. 
Och nu sover han på soffan. Ska bädda ner honom i sängen snart, och efter This is England 86 ska jag följa hans exempel. 
Blir ytterligare en tidig morgon då det är dressyrtävlingar imorgon. Älskar. Tidiga. Morgnar.







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0