Ridlektion

Ja, jag gick med på att rida Sara på en ridlektion idag och jag må ha varit en gnutta nervös (en gnutta bara) men det hade jag inte behövt vara. Ingen omkring-trampande vid uppsittning och bättre form och mjukare i kroppen har hon aldrig varit innan. Det ger resultat, och det är så jäääkla skönt att hitta det! 

Vi hade passat på och löshoppat en del hästar under dagen, några av dem överraskade verkligen, andra... Hade vi inga förhoppningar om från början och de växte inte heller. Men kul hade vi, och de flesta av hästarna också! 


Imorgon har vi eftermiddags-aktiviteter men Casper har tydligen inte varit piggelin idag så vi får se om jag kan delta i det hela eller blir sittandes hemma imorgon... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0