Hemliga kojor och blåbär

Ibland längtar jag tills jag blir äldre så att många fler av mina vänner i samma ålder också är föräldrar. Fast å andra sidan, genomsnittsåldern för att skaffa barn är 29 år. Det skulle alltså bli om 8 år. Då är Casper 11 år gammal medan mina vänners barn är nyfödda. Ond cirkel, och inte så många äventyr som jag kanske hade önskat.

I vår ensamhet har vi idag hunnit bygga en koja. Dalton hade inte vaknat så vi tog hans täcke och använde det till tak. Han vaknade ändå inte.
Och så har vi en farlig dörrvakt som ni ser, han kommer garanterat att skrämma bort Dalton, eftersom vår koja är hemlig och där äter vi vår hemliga blåbärsfrukost. Ja, för det blev blåbär till frukost idag tydligen. Ostmackor med blåbärssylt och blåbärsyoghurt till Casper och blåbärsprotein till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0