Nu är det lördagsmyyys...

Hur kommer det sig att man alltid vaknar så tidigt, och framför allt utvilad, när man har världens chans till sovmorgon? Och varför har man alltid så förbannat tråkigt när man är barnledig? Det finns ju tusen saker man tjatar om att man vill göra när man är barnledig, men sen är allt som bortfluget när man väl har chansen.
Så idag bakade vi en äppelpaj.
Och det var ungefär det enda vi gjorde, jag och Dalton. Sen fick vi äntligen tillbaka den fina pojken som varit ute på äventyr med mormor ♥
Ikväll blev lördagsmyset att sitta i köket, äta äppelpaj och rita. Det brukar mest bli tåg men ikväll ritade vi lite annat. På den gula teckningen har Casper ritat en anka, och på den blåa teckningen har Dalton först ritat Casper (längst till vänster) och sedan har Casper ritat Dalton (i mitten) och mig (längst till höger). Jag vet inte varför jag skrev vem som var vem, det framkommer väl väldigt tydligt egentligen?

Förövrigt ska jag göra något som jag aldrig trodde att jag skulle göra. Jag ska köpa en HTC-telefon av Anders. Och jag som inte ens förstår min Nokia RM 237...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0