Casper som gästbloggare?

Har skrattat så gott ikväll åt Caspers påhitt! Bryr mig föga om folk anser att det är supertråkigt att titta på en treårings fotograferingsdebut, själv tycker jag att det är roligt att se vad som var viktigt för honom att dokumentera, sett ur hans perspektiv:
Idag gjorde vi pizza till middag. Fast jag tyckte inte om den så mycket. Men mammas hår tycker jag om.
Mitt täcke ligger i soffan, jag brukar lägga täcket, mina kuddar, snuttefilt, ankor och ibland några andra gosedjur i soffan för då får inte mamma och pappa plats. I soffan sitter jag och äter lördagsgodis, men idag hade mamma och pappa valt äckligt lördagsgodis till mig och då, då blev jag sur.
Mamma har fått en lava lampa av pappa. Den är ganska fin tycker jag. Men den är inte lika fin som min pall som jag har. Min pall ska egentligen stå i badrummet säger mamma och pappa men jag brukar bära runt på den för då kan jag klättra upp till ställen dit mamma och pappa inte vill att jag når!
Jag köpte en grön traktor i Uppsala när jag hälsade på "farmor" och "farfar". Den är så fin! Min gudmors mamma har en sån traktor och en gång, då fick jag följa med henne ut och hämta kossor. Då körde vi traktorn, så jag vet hur traktorn fungerar. Hjullastaren, den fick jag av min mammas moster när mamma fyllde år. Det var lite orättvist att bara mamma skulle få presenter på hennes födelsedag, och då fick jag hjullastaren. Jag har åkt i en sån i Habo! 
Den andra bilden är på mammas godis. Varför köper hon det goda godiset till sig själv för?
Pappa har en stereo med massa knappar på, och jag får inte trycka på dem men det spelar inte så stor roll för det är jag som bestämmer ändå. Det bara är så. Sen dansar vi under lampan såklart, men mamma och pappa är dåliga på att dansa. Dom säger att dom blir yra och sånt. Dom är så tråkiga.

Det här är mitt gömställe, det är så roligt att gömma sig här! Ibland, då tar jag med mammas och pappas skor, nycklar, kläder eller något annat som de behöver. Sen när de ska till jobbet och är stressade på morgonen så hittar dom inte deras attiraljer och då kan jag stå vid ytterdörren och fnittra! Utifrån ser det ut som vilken bardisk som helst men det är faktiskt en batmangrotta.

Här är pappa och mamma. Pappa var jättetråkig så han låtsades sova för att jag skulle sluta. Och mamma satt som vanligt vid tradera eller något annat sånt där bautatråkigt och bautavuxet.
Men här, här är jag!



Och jag borde starta en helt egen blogg!
/Yours almighty, Cappe the Hooligan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0