En avreaktion på en idiotisk tjej.

Ibland blir man så frustrerad på folk som tillbringar flera timmar framför datorskärmen och skriver ner så mycket bullshit om någon de inte känner, som de aldrig ens har träffat. Hur de lägger ner tid och energi på att sprida rykten om, och försöka sparka på någon som redan ligger.
Får de minsta lilla motstånd utav någon annan blir de sedan oerhört sårade och "förstår inte hur folk kan göra så". Hur kan du då göra så mot mig då? Hur kan du sitta via Internet och diskutera mitt underliv, mina val i livet, mitt och min karls förhållande, huruvida Caspers biologiska fader och hans släkt är mentalt stabila, de som ens är i livet, enligt dig?
Om det är så svårt att möta motstånd utav en okänd människa, ska du inte bete dig likadant som dem. Någonsin hört talas om att "behandla andra såsom du själv vill bli behandlad"?
Livet och personerna du möter under livets gång kommer inte kyssa undersidan av dina fötter för att du behandlar oss som skit.

Nu får det vara slut på avreaktionen. Jag låter dig inte läsa min blogg och att försöka ge dig svar på tal är väl egentligen totalt onödigt med tanke på hur extremt psykiskt sjuk du är, vilket jag inte är. Jag försöker ju bara cool. Jo tjena. Stackars tjej.

Nu ska jag äta tårtan jag bakade. För jag fyller snart 21 år och har ett liv, till skillnad mot dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0