Tårar, tröst och trosor

Har tagit ledigt från jobbet två dagar i rad på grund av känslomässig instabilitet. Gråter och grinar oavbrutet hela dagarna i soffan utan något skäl, och sover helst dagarna igenom. Huvudet värker något fasansfullt trots panodil och livet känns otroligt meningslöst. För två år sedan blev jag remitterad till Bräckes Diakoni och på måndag är min långa väntan över. Ändå finns det ingenting att se fram emot, enligt mitt huvud.
Hur som helst så sparkade Dalton mig i rumpan och tog med mig ut på lite tröstshopping. Det blev som ett plåster på såren liksom. En ny kjol, byxor till Casper, nya kökshanddukar och tyg som jag ska försöka vara kreativ med. Något annat som var kreativt var underkläderna på NY med texten "I ♥ my boyfriend". Vilken karl tackar nej till ett fruntimmer med dessa? En utmärkt Alla Hjärtans Dag-present!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0