Traktorer och hårfärg


Var på besök hos logopeden idag. Inget nytt sades och vi var välkomna tillbaka om två månader. Istället gick vi och köpte en ny traktor. Framsidan av tidningen traktorvärldens senaste nummer pryds av en Deutz Fahr. Därför storshoppar vi för tillfället gröna traktorer. Vi hade en Deutz Fahr sedan innan, så denna gång blev det en Fendt 700 Vario-kopia. 
Ett par nya jeans och en lila piké fick också följa med hem, Casper var sådär nöjd med mitt val men själv går jag ett extra varv förbi torkställningen där de nytvättade kläderna hänger och myser, jag tycker de var jättefina. Färga håret har jag också hunnit göra. Jag är ganska nöjd, även fast det finns mycket annat som jag är missnöjd med i livet just nu. Nu ska jag och Cappe the Hooligan läsa en bok, sen ska jag smygäta choklad trots att jag sagt att jag ska dra ner på sockret.

Om jag ändå kunde vara en mer intressant människa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0