Promenad och kladdkaka

Börjar vänja mig vid lugnet, ligger lite länge och drar mig i sängen på morgnarna bara. Nåja, lyckades kravla mig upp tillslut och övertalade syrran att följa med runt sjön. Vi gick ner till dagis och lämnade Casper och begav oss sen iväg med hundarna i solskenet. Jag pratade på som vanligt, är duktig på det, ärvde mormors och mammas mindre bra egenskap att aldrig kunna vara tyst, medan Annika fick nöja sig med tystheten från pappas sida. Vi är en bra syster-duo med andra ord...!
Sedan gick vi hem till mig för kaffe och kladdkaka medan hundarna lekte av sig den sista energin. Hade planerat igår att jag och Otis skulle träna kontaktsökande idag. Det kom jag på nu, men efter de här timmarna med Ville får han ligga kvar på soffan och sova. Kanske kan klämma in ett träningspass ikväll istället? Funderar på om jag också skulle ta mig en tupplur på soffan en stund...

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0