Mer kaffe åt folket!

Det är tur att det finns saker att glädjas åt när allt annat bara blir kaos. Lyckades komma försent till jobbet idag och när jag stressade in i cafeterian möttes jag av åtta glada brudar som jublade mitt namn och skulle kramas. Holy crap, hade helt glömt bort eftermiddagsaktiviteterna som startat igen...
Nåja, med lite walk of shame-känsla fick vi improvisera. Det gick sådär.
 
Måste verkligen se till att det här hushållet ser lite mer estetiskt tilltalande ut. Insåg när jag kom hem idag att jag verkligen lyckats dra ut vartenda klädesplagg ur varenda garderob, ätit alldeles för mycket mat ur kartonger och sörplat ur alldeles för många kaffekoppar som sedan lämnats kvar, utan att vara helt ursörplade. Suck. Projektet påbörjades...
 
... Men istället hamnade jag här med Otis Redding och funderar på att göra lite mer kaffe innan Miriam ramlar in.
 
Seriously... Need to get the fucking thumb out. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0