Förvirring

Nog för att man inser ibland att "det här är inte min dag". Men för mig har det här inte varit min vecka! Nog för att jag mått bra den senare halvan av veckan, men jag är tämligen förvirrad. Är det sant att man blir som man umgås? Då kan jag åtminstone skylla ifrån mig...! Idag sprang jag till exempel i panik till jobbet i tron om att jag började jobba 08:00.
Det gjorde jag inte.
Jag började 13:00.
Vad fan...? 

Har haft mina finaste väninnor Miriam och Idun här ikväll, vi hade laddat med kaffe och kakor. Själv satt jag mest och skrålade. Påtal om att skråla. Livet är för kort för sorgliga sånger sjöng en klok men något förvirrad man. Och jag håller med!

 
Otis gör allt för att få vara med. Även han något förvirrad med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0