Miriiiaaaaam

Jag har världens bästa vän. Hon är min andra hälft. 
När jag blir upprörd vet hon exakt när hon ska vara tyst eller när hon kan vara upprörd tillsammans med mig. Hon vet exakt när hon ska fråga om vi ska äta, och inte nog med det så tycker vi om samma mat. Som kyckling med jordnötssås, och all annan flöt. Hon är världens roligaste och får mig alltid på bra humör. Blir jag arg på henne kan jag inte vara det särskilt länge, det går bara inte. Hon är alldeles för charmig för att var arg på. 

Sitter jag med telefonen i handen och ska skriva ett SMS till henne kan jag nästan garantera att hon skriver ett SMS till mig i exakt samma stund. 

Dessutom kompenserar vi varandra, hon är grymmast på att rapa och hon fryser alltid om tårna på vänstra foten först. Så har vi nästan inte samma smak för karlar. Men dricker som en karl gör hon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0