Dåligt morgonhumör & shoppingrunda med Mirre

Vaknade med världens sämsta morgonhumör idag, morrade åt en hemtjänst-tjej som hälsade godmorgon när jag klev utanför porten. Slutade dock jobbet vid lunch, blev hämtad av Miriam och åkte in till stan för en shoppingrunda. Miriam gav mig världens komplimang när jag hittade ett par byxor i storlek 34. "Men lilla gumman, inte kan du ha dem!" Hade hon varit en karl hade jag gett henne en smäll men nu är det ju så att man inte slår tjejer så jag lät hennes söta ansikte vara ♥
Hann växla humör flera gånger, men tillslut landade humöret på nöjd. Allmänt nöjd med situationen, allmänt nöjd med livet, allmänt nöjd med framtiden. Skall dessutom bege mig utomsocknes inom snar framtid, närmare bestämt Borås, har bland annat studiobesök inplanerat. Det rullar på nu!

Fortsatte kvällen med ett leende och fixade en liten myskväll för mig och Casperson med piroger, chips och lite choklad i soffan. Tittade på Boog & Elliot.

Imorgon är veckans enda lediga dag! Lär vara rastlös innan klockan hunnit bli lunch. Hoppas på något impulsivt... Men på söndag händer det grejer! Miriam ska åka och titta på bil medan jag mockar hästbajs, efteråt blir det en ridtur i skogen på ponnyerna. Blir supermysigt as usual. 
 

Ps. Byxorna passade fint.

Ps2. Miriam är bäst!

Kommentarer
Postat av: ZTCJ

Åh. Jag vill också gå på shoppingrunda med dig. Synd att du bor 254643 mil bort :(
Visa bild på byxorna då!! :)

Svar: Jag vill gå shoppingrunda med dig också, och kanske en liten krogrunda med, eller så ;-)Bild kommer upp, om jag hinner ta en bild någon dag när det är ljust :-*
Charlotte

2013-02-10 @ 16:02:57
URL: http://ztcj.blogg.se/
Postat av: ZTCJ

Shoppingrunda följt av krogrunda it is! ;)

2013-02-11 @ 20:56:49
URL: http://ztcj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0