Slut på helgen, skål!

Skulle ta en lugn helg sa vi, men även om denna helg spenderades på hemmaplan så var det rock'n'roll som gällde - som vanligt!

I fredags efter jobbet spenderade vi tid i soffan med öl och musik. Just när bilden togs spelades Vänsternäven - Ta i trä. 
För VI TAR I TRÄ!

Åkte till Sjövik på lördagsmorgonen för att jobba. Njöt av vädret ute på Irma och Lisa i skogen bland annat, trimmade Anton och Calle i ridhuset på eftermiddagen också.



(Är inte så lätt att fotografera från hästar som bara vill iväg)
 


Sitta och gotta sig i solen har man också tid för!

På kvällen ramlade det in celebert besök från Borås på genomresa mot Kalmar. Vi drack kaffe och snackade om äppelträd medan två av av dem tog sig varsin öl på Karls Krog. 

Idag var vi uppe tidigt och fick mycket nyttigt gjort, städade lägenheten och storhandlade. Sedan fick vi besök från Halmstad i form av Felix och Felicia som ville hälsa på Otis. Kaffe, kakor och bullterrier-mys serverades. 
Nu gottar jag mig med en grogg och lite Troublemakers. Har ingen ångest alls över att det är måndag imorgon, känns så jävla gött! Gött mos
Dessutom är det lite kalas på Kulturhuset på tisdag, inte för att jag engagerat eller kommer engagera mig politiskt i huruvida det ska finnas kvar eller ej. Men jag tänker likt förbannat gå och lyssna på musiken. Gött mos! Eller!? Over and out.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0