PSK i "korta" (censurerade) drag

Är så många som frågat om den här helgen, hur lyckas man berätta om allt kul som hänt? Det går ju liksom bara inte skriva ner alla de där skratten och riktigt förmedla hur jäkla kul vi haft det! Dessutom lyckades man glömma alla härliga citat som man tyckte var så minnesvärda...
Blev i alla fall upplockad av Tampe, Erik, Ivar och Agge strax innan nio, knäppte första ölen samtidigt. Efter en jäkla massa kisspauser och en del aggressiv Agge-baksäteskörning kunde vi äntligen checka in på hotellet. Letade upp alla kamratskaper och förkrökade i Tampes och Eriks rum ett tag innan vi drog till Fryshuset. Fick givetvis inte med mig kameran, och var väl förövrigt lite slarvig med att faktiskt stå och titta på banden. Drog vidare till Oldies all star late night reggae special på Bonden. Dränkt i jäger (tack Per!), annat snusk (finns bildbevis, hoppas jag snubblar över den bilden någon dag, haha) och ord som får mig mysa gick vi vidare till hotellet. 
Mådde toppen på morgonen, blev en walk of shame ner till frukosten med Julle och Eli med ett passerkort att återlämna till vederbörande, Julle matade mig med melon och fick efteråt sova på Julles och Elis rum en stund innan vi drog till systemet för att inhandla nytt godis. Jag mådde toppen. Jag svär.
Tillbaka på hotellet efter mycket pustande, stönande och stånkande för att skeda Julle ett par timmar i sängen innan jag lyckades få i mig lite mer frukt och sedan körde vi på med redbull och vodka. Där satt det! Det är redbull och vodka som är svaret på en förfärlig baksmälla! Tappade min plånbok på golvet och bröt ihop av skratt tillsammans med Julle, då insåg man hur lycklig man var med världens finaste brud ♥
Vidare upp till Per och Linda för att sudda ut det sista pustandet och stånkandet innan det var dags att dra till Fryshuset igen. Lite mer entusiastisk över musiken men glömde likt förbannat kameran på hotellrummet. Röjde med Znoz under Cock Sparrers spelning och efteråt drog vi till Visuals Riders MC. Såhär i efterhand insåg jag och Tina att hon kände till några av dem. Borde förutsatt det när vi var där, då hade jag inte behövt skämmas över mina taskiga teckenspråkstalanger efter för mycket rom och cola, utan hade kunnat skylla på henne istället! Det är väl sånt man har vänner till? ;-)
Lyckades missa taxin som Pukki ringt efter så klockan sju på morgonen stod vi i kylan och fick vänta på nästa. Men det var alltid vackert att titta på soluppgången med Pukki, Jonas och Jens. Tillbaka på hotellet började frukosten serveras så vi åt frukost innan vi gick och lade oss och myste en liten stund innan utcheckning. Vaknade till liv en halvtimme innan Tobbes buss skulle avgå, fick springa ut till hissen med kängor och allt i famnen, blev en snabb uppfräschning och ihoppackning så han kunde få tillbaka nyckeln och sedan ner till Tampe och gänget igen för avfärd hemåt. Mådde verkligen toppen och hade inte alls någon lust att åka hem. Vädret var toppen, jag var fortfarande full och glad och livet bara lekte. Nu sitter jag här i efterhand och fnissar åt märkliga saker som hänt. Alla människor man mötte, som man inte hade en aning om att man kände, alla armbågar man fått i sidorna av folk och alla citat från låtar som man fått försvara sig mot. Eller blickarna man fick på Bonden när man kom ut från toaletten! Alla brudarna som gjort tummen ner gjorde plötsligt tummen upp. Det kommer jag fnissa åt för mig själv lång tid framöver...

Suck. Jag hade gärna stannat lite längre...



Finaste Tima, jag och Tobbe förkrökade på fredagen i Tampes och Eriks rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0