Förkyld

Kravlade mig upp ur sängen ungefär samtidigt som Casper skulle befinna sig på dagis, gick dit, gick hem, gick och lade mig igen. Har blivit dunderförkyld, förstår inte hur jag lyckats med det.
Tog mig tillslut upp ur sängen och följde med Miriam till Habo för att springa lite ärenden. Så mycket spring var det förstås inte, men i alla fall. Fikade lite på Briljanten och körde ikapp Ronnys lastbil och rallykörde på skogsvägarna hem igen. Sen somnade jag och Casper på soffan och sov bort ett par av eftermiddagens timmar. Har även hunnit gråta lite men också suttit och fnittrat i timmar åt den dåliga tajmingen och åt spänningen. Mer detaljerat än så får det inte vara just nu. Jag ska försöka sova ett par timmar, bli frisk och åka till Sjövik igen. Har inte tid att stanna hemma. Fy jäsikens för att vara sjuk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0