En inblick i min kalender!

Almanackan för den här veckan är knö'full. Jobbat idag, jobbar även imorgon. Efter jobbet ska jag och Miriam iväg på kalas och titta på Vänsternäven.
På onsdag ska Sigge ställas ut i Tjolöholm, Ville ska ställas ut i Jönköping och jag ska jobba egentligen. Hoppas kloning av människor slår igenom i en jävla fart... 
På torsdag är jag ledig från Sjövik! Därför bokade jag in en tatueringstid hos Ola Kero. 
På fredag har jag biljetter till Frankie Flame Solo i Norrköping och på lördag fortsätter festen i samma stad när Pretty Shitty Town arrangerar birthday bash med Agent Bulldogg, London Diehards, Superyob och Kombatants. Men det är även cruising i Tidaholm och Pitbullfarm spelar på Jönssonligan i Borås, så vilken stad jag än befinner mig i lär det skålas och dansas en del.
Och påtal om Borås har jag och Miriam tatueringstid (ah, vi bokade helt enkelt hela dagen...) hos Polaren Per på måndagen. 

... Jag känner mig sliten bara av att titta i kalendern just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0