Uttråkad och med feber

Igår var jag en glad tjej. Då kom Kicki förbi på kaffe, och det var närmare tre år sedan sist. Men jag har aldrig tvivlat på att hon inte funnits där och nu är hon tillbaka för att stanna. ♥
Det var bara det att febern också hälsade på framåt kvällskanten så nu är jag lite olycklig. Kunde klarat mig utan. Nåja. Eftersom jag har beställt följande bok, kan jag lika gärna sysselsätta mig med att läsa ut den. 


Dessutom fick jag ett litet städryck och plockade lite i garderoben. Måste bara ta tag i tvätten också, först då vet jag om jag lyckades få ordning på allt.


Och så bjuder jag på en bild av vårat stentuffa sovrum, med den fina planschen på Arvingarna.






Kommentarer
Postat av: ZTCJ

Jag vill med ha ett sånt fönsterhörn ju! Orättvist!

2012-09-13 @ 17:04:31
URL: http://ztcj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0