Uteritt

Har så jädra ont i magen idag. Det liksom kommer och går. När det når sin topp har jag så ont att jag måste stanna upp en stund. Sen försvinner det ibland så länge att jag glömmer bort att det kommer göra ont igen. Lite som att föda barn faktiskt, fast i magsäcken.

Trots det lyckades vi ta oss ut i skogen i alla fall! Så mysigt, fast hästarna blev trötta. Anna och Emma också. (Förlåt brudar, jag ska försöka att inte köra så hårt med er i forsättningen). Rocky är så jäkla bra, han gör det hela lite mer värt faktiskt. Idag har vi lyft och kratsat alla fyra hovarna (första gången!) och dessutom gått förbi stora, läskiga stenar, tre skällande hundar, två bilar och en stillastående grävskopa. Trots att han är så omusklad försöker han hitta formen och är så tillmötesgående när jag ber honom om något. Ja, han gör som sagt allting lite lättare.
 

Kommentarer
Postat av: janna

Gud vilken sötnos!

2012-10-03 @ 23:38:16
URL: http://ohlssonjanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0