Hösthälsningar

Vår fina höstdag började med en promenad ner till godisfabriken. Vi vände hemåt 180 kronor fattigare, varav en sjättedel av det bestod av Daltons godis, resten bestod av Caspers choklad, mina kaffepraliner och en hel del hallonlakrits. Dock inga laphroaig-praliner till Tant Karin och det gjorde mig lite ledsen.
Så trots att vi har handlat godis för alla kvarvarande lördagar denna månad, och för troligtvis hela november månad ut, måste jag ner igen för pralinjakt.
 
Efteråt smet Dalton iväg för att fiska i det fina vädret, medan jag och Casper tog ner studsmattan inför vintern och krattade upp löv som vi kunde hoppa i. Quirella fick sina klor klippta och sedan fick Oreo följa med oss ut i lövhögen han också. Tills solen gick ner, det blev kallt och mörkt. Då kröp vi ner i soffan allihopa och åt vårat godis. Casper somnade först, sen Dalton och nu sitter jag ensam vaken i soffan och tittar på hästhoppningen från Rio de Janeiro, med stor spänning. 



Casper fotograferade oss på vägen hem från godisfabriken.




Casper leker i löven ♥


Trevlig höst, hälsar Oreo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0