Hektiska dagar

Okej, snabbt i all stress. Såhär såg jag ut häromdagen:



Såhär såg Dalton och Quirella ut häromdagen:


Och det här möttes jag av efter att Tina skulle göra plats i sitt badrumsskåp...



Jag som så sällan sminkar mig...
 


Som sig bör, när vintern närmar sig, har det snöat. Och första snön orsakar alltid ett sånt känslokaos. Första snön är så absurt ångestladdad av något skäl - och jag avskyr det. Längtar efter snön, längtar efter vintern, längtar efter jul, nyår, födelsedagar... Men just första snön är fruktansvärt jobbig. Nu är den här, marken är vit, jag har hunnit bli arg, hunnit skälla på mina älskade och har hunnit bli ledsen och gråtfärdig, bett Casper och Dalton om ursäkt för de hamnar mitt i kaoset och nu dricker jag en julmust som Dalton hittade i kylskåpet. Dalton har poppat popcorn också. Det är gott.
 
Är inte nöjd med dagen idag. Hoppas morgondagen blir bättre, då kommer Casper och Dalton att dyka upp på jobbet och på kvällen kommer min bror hem, med fruntimmer och barn. Daltons bror och hans fruntimmer kommer också. Mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0