Helg!

I fredags ville Dalton titta på skräckfilm, barnhemmet. Jag har sett filmen innan, men jag kunde inte titta klart på den så vi bytte till catwoman. Han har retat mig för att vara en fegis hela helgen... Jag tror minsann att filmen blivit läskigare sen jag såg den senast.
Blev mer film i lördags, fast först tog jag en ridtur på Sara i skogen med Miriam och Chivas, sedan gick vi ner till pizzerian och åt. När vi blev serverade kallades Casper "kompis" utav killen som jobbar där och Casper blev förbannad. Han fick minsann inte kalla Casper "kompis" förrän Casper hade fått sin godisklubba! Och den fick han sen, efter pizzan... Rätt ska vara rätt. Nu är de förhoppningsvis kompisar i alla fall! 
Och sedan, eftersom Dalle retar mig för att vara feg, retade jag honom för att han är kär i Lindsey Lohan. Han är det! Jättekär!

Idag begav sig Dalton ut för att fiska tidigt imorse, jag och Cappe låg kvar i sängen hela förmiddagen, först efter elva tog vi oss upp och då var Dalton hemma igen. Begav oss till simhallen och lekte i en och en halv timme, sedan fikade vi och insåg att vi var både trötta och nöjda. Då packade vi oss hemåt. Men det blev inte lång stund hemma förrän Anna ringde och behövde hjälp på jobbet med att ta in hästarna. Blev att kasta oss iväg och plocka in dem, Casper hjälpte till med småponnierna. Tur att man har honom ibland och att han står ut med mig i situationer där jag blir stressad och irriterad ♥

Slog oss ner framför TVn igen när vi kom hem, Casper har somnat på soffan nu och jag har lite söndagsångest. Svenssonlivet as it's best. 

Ps.
Dalton hittade precis en brist i 2 and ½ men. Berta ligger i Charlies soffa med en handduk över pannan och är för bakfull för att jobba men ändå tar Charlie en kopp nybryggt kaffe. Vem har varit uppe och startat kaffebryggaren? Hm?
Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0