Brist på entusiasm

Har för en gångs skull fått en hel del gjort den här veckan, eller så är det för att jag skrivit in lite stödanteckningar i min almanacka: varit en sväng ute i skogen med Sara, Miriam och Chivas, trimmat Sara på uteridbanan, tränat för Claes, tittat på när Ronny ridit Sara för Claes och så hade vi eftermiddagsaktiviteter idag! Voltige stod på schemat, efter att brudarna önskade sig ett tillfälle extra med just det. Jag velade lite i valet av häst, hade trots allt två rädda tjejer förra gången som inte ville rida barbacka på shetlandsponnyerna, skulle de verkligen kravla sig upp på en stor häst den här gången? Men alla gick med på det, och som vanligt fick de lite egoboost eftersom de både vågade och klarade av det. 
På söndag är det tävling igen och jag ska som vanligt jobba som domarsekreterare. Skulle behöva känna lite mer entusiasm över det hela än vad jag gör just idag...
 
Det enda jag känner mig entusiastisk över är att Polaren Per ska pryda mig i januari. Det är förvisso galet långt dit men ändock! Den som väntar på något gott...! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0