Smedbackens Oreo



Den här fina killen har jag tingat och flyttar hem till oss om tre veckor. Han är så fin att hjärtat slår en liten volt varje gång jag tittar på honom!
Jag vill så gärna få berätta också om att jag blivit erbjuden något så fint som en valp. Om sisådär cirka sju månader vet vi om det finns några hjärtan som slår i magen. Men fram tills dess kan man åtminstone dagdrömma, längta och känna sig stolt över att någon tror och litar på en. Det känns verkligen som en morot just nu, att veta vad man kan erbjudas om sisådär ett år. Plötsligt känns det värt att genomgå DBT, när man vet att efter den så finns det en ny tillvaro man kan och har skapat. 
Men tills vidare får resten vara osagt. Resten får vara hemlighet, det hinner hända så mycket på ett år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0