Fiske och Chuggington

Dalton försöker lära mig att fiska, det går överraskande bra med tanke på att jag fick upp tre mörtar och en brax och han förblev tomhänt. Fast med tanke på att jag inte vågade kroka av de två första mörtarna (och inte heller braxjäveln) så får jag väl dela med mig av stoltheten - att det var våran gemensamma fångst. För jag är en väldigt snäll brud.
Sen åkte vi till Habo och där fick Casper en tröja med Chuggington på. Sistnämnda utflykten gjorde sötnosen så trött att han frivilligt gick och lade sig en timme tidigare än vanligt. Nu kan jag och Dalton njuta av lugnet en timme längre än vanligt, fantastiskt!





Kommentarer
Postat av: Irene Sjöberg

Åhh så mysigt med en fisketur. Det ser som att ni är vid Trollsjön, var ni där? Jag älskade att gå runt den och ta en fika paus där det var möjligt. Min finaste plats i Mullsjö.



Din fina son växer och står i, det går så otroligt fort och snart är han en tonåring som tror sig veta allt bäst, och som anser att du aldrig har varit med om något, dessutom fattar du inget. Allt enligt tonåringarnas utvecklande till vuxna.



Önskar er alla gott och va rädd om dig. Kramar Irene

2012-05-09 @ 19:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0