Feber och hästhoppning

Fick för mig att det skulle vara en toppenidé att lägga sig i solen ute på balkongen en timme efter en lång dag, men det höll inte kroppen med om. Jag får lite panikkänslor när jag vet att det är fyra långa, varma arbetsdagar framför mig. Erica är på Norrköping INT Horse Show och jag ska hålla ställningarna på Sjövik, hade dock helst gjort det utan feberfrossa... Å andra sidan har Dalton köpt nya, fina ridbyxor till mig idag. Blårutiga, precis såna som jag vill ha - och velat ha sedan det blev en nisch för ryttare att ha rutiga ridbyxor. Och nu var det alltså min tur, det är fint! ♥
Sedan smet Dalton, ner till vattenbrynet för att fiska. Det gör inte mig och Casper så mycket, det betyder bara att vi erövrar hans del av sängen och gottar oss med korvmackor medan vi tittar på Nations Cup Series från La Baule i Frankrike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0