Jag har alltid saker att göra...

Har varit med om världens snabbaste morgonkiss idag. De här hundarna är de mest morgontrötta hundarna som existerar, utan tvivel. Efter några timmars trynande gick de dock med på att gå runt sjön. I slutet av promenaden mötte vi Caspers dagis som var ute i skogen, lyckan var total när alla barnen ropade "åååh, vad fiiina hundar!" och bitterheten efter den tidiga morgonen var som bortblåst. Plötsligt var hundarna helt fantastiska! Lite som när vi människor fått i oss våran första kopp kaffe på morgonen faktiskt...


Lyckades inhandla födelsedagspresenter till Cappe också. Ett tiotal paket ligger nu inslagna i Daltons garderob i väntan på 9 april. Hemma hos morfar ligger några extra stora och vad jag tror, efterlängtade, paket och väntar så nu får tiden gärna gå fortare!
Ja, och som grädde på moset hade jag en två timmar lång läkartid idag. Kom hem med fyra enkäter att fylla i. Tristess? Nej, det har jag inte tid för.
Resten av kvällen spenderade vi sedan hos morfar så att hundarna kunde strosa runt i trädgården och Casper kunde kratta runt sin trädkoja.
Dalton fick låna Cappes rosa vantar som Cappe snott av Eleeah. Det tyckte jag var snällt av Casper, även om Dalton såg måttligt knasig ut.

Och ja, jag har upptäckt att jag inte borde hålla så krampaktigt i kameran hela dagarna, antalet bilder blir bara fler och fler...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0