Nu är de här!

Bilden tog Emma i förmiddags och just nu ligger de likadant här. Jag vill kasta mig över dem och krama om dem, borra in näsan i pälsen på dem och säga att jag älskar dem! ... Men det kan jag inte, för då skulle de vakna. Basta har precis slagit sig till ro, det är första gången hon sover här och hon är jättebesviken på mig för att jag inte delade med mig av mina ballerina-kakor. Nu vill jag att natten ska skynda sig förbi, vi ska gå ner till Stråken imorgon med Annika och Ville. Det får gärna bli morgon - helst nu! Så jag kan väcka hundarna med varsin stor kram och att jag får viska till dem att de förgyller min dag.

Kommentarer
Postat av: Em

har du skaffat en till hund?

2012-03-20 @ 11:21:40
URL: http://teenmomem.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0