Tacka vet jag Idas idéer.

Ida har en så fin blogg som hon tillägnar sina vackra kaniner. Hon tycker själv att den är bra för hennes eget bruk, för att kunna påminnas om vad hennes kaniner fick för godis senast, vem som tyckte om vad, eller inte tyckte om, och vad som är bra att ge till en kanin rent allmänt (eller vad som inte är bra att ge).
Jag har också tyckt mer och mer om att läsa och bläddra i den, det ger så mycket inspiration när ens eget hjärnkontor står stilla. Just i skrivande stund väntar jag på att Casper ska vakna så att han kan följa med mig ut i skogen och plocka blåbärsris, fast jag förstår att han hellre sover bort den här regniga dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0