Spännande dag

Det blev en minst sagt spännande dag. 
Medan jag satt och tittade på hästhoppningen insåg jag att något var fel på TVn. Det visade sig att jag lyckats skvätta ner den med vatten när jag hade vattnat blomman som stod bredvid. You go girl...
Vid tilbakalämnandet av Ville skulle Casper cykla på sin cykel ner, men efter en bit upptäckte vi att den hade punktering. Dalton fick därför bära cykeln sista biten till affären, och tillbaka hem igen. Som tur var hittade vi en "punkapåse" (ett så härligt ord jämfört med "reperationskit") så nu är den snart rullande igen! 
Dessutom köpte jag rosor till Dalton som ursäkt, han blev glad, och när vi kom hem igen fungerade apparaten. Problems solved!

Oreo fick sig också lite tid idag. Vi klippte klorna och gosade lääänge. Eller ja, lång tid för en hermelin är strax över en minut, det finns liksom inte tid till sånt när man är en liten kanin i en stor värld. 
Därför hade fanns det inte tid för presentation heller. Men fin är han!
Som grädde på moset bestod kvällsmaten av kokt potatis, några grenar av lönn, någa av rönn (vilket är favoriten!) och maskrosblad. Lite kompensation för att matte är jobbig :-)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0