Jaffa, min Jaffa.

Jag har så svårt att sluta tänka på min fina Jaffa, och jag är så tacksam att trots alla år, finns hans uppfödare fortfarande där och hjälper mig att leta. Idag skickade hon så många fina bilder och jag kan inte sluta titta på dem. Så vacker du var, men ändock blev du vackrare med åren. 22 år ska du vara i år och du är mig lika kär idag som när vi träffades första gången men jag önskar att jag visste om du fortfarande går här på jorden, och om så är, får jag borra in näsan i din orangebruna päls en och dra fingrarna genom din man en gång till?

 



Jaffa. Som en apelsin.

Jaffa Magnifikus, med betoning på fikus.

Jaffa, min fina, fina Jaffa.




Flyinge:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0