On the run...

Det har varit fint att vara bortrest men oj vad skönt det är att vara hemma igen! Jag har dragit ner persiennerna för jag tänker fånga morgonen. En morgon som jag och Casper tillbringar i våran soffa, under våra täcken, framför våran TV. Och med våran lavalampa tänd i fönstret såklart! Jag har haft hemlängtan!

Men vi har haft det bra, druckit glögg, ätit porterstek och varit ute med hundarna. Vi har skrattat, grinat och gått i Gränby. Pussats, kramats och bråkat lite med varandra.
Casper har noggrant gått igenom Bröderna Sundins leksaksgömmor, och en av favoriterna var Turtles-ögonbindeln. Men förstaplatsen snörptes utav den radiostyrda bil som han fick av farmor och farfar. Den blev uppackad allra först när vi kommit innanför dörren också...!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0