Happy You and Me-day!

Den 30 maj 2009 såg jag världens snyggaste kille på Rassle Punkrock Festival. Jag vågade inte riktigt berätta för honom bara, hur snygg jag tyckte att han var. Men i smyg tänkte jag "den killen ska jag ha!".
Åtta månader senare satt jag hemma hos min bästa vän Pumba och tog några öl när telefonen ringde. Det var min och Daltons gemensamma vän Kjell Kriminell på andra sidan linjen, som visste om det jag försökte intala mig var en hemlig förälskelse i Dalton. Under kvällen på fyllan och villan slängde Kjell Kriminell över telefonen till Dalton och självklart smälte jag. Än idag smälter jag över det där guldskrattet som han ibland skrattar och han skakar om hela min värld. ♥ Dagen efter satte sig Pumba och jag i bilen och for iväg till Nyköping, närmare bestämt Kuggnäs där Ultima Thule skulle spela på kvällen. Där även Dalton väntade på oss.
Det var en fantastisk kväll! Vi drack cider och fnittrade som hormonstinna tonåringar, barrikaderade ett utedass och sa "jag älskar dig" fastän det var våran första kväll ihop. Första, men inte sista. Trots att jag aldrig trodde att vi skulle lyckas hålla ihop så sitter vi här idag. Det är två år sedan och vi har hunnit med mer än vad andra gör på en hel livsstid. 
Jag vill och hoppas att det fortsätter nu och att vi växer som individer utan att växa ifrån varandra.

Du är det enda, det viktigaste och mest fantastiska. Jag älskar dig så otroligt mycket (ja, lite för mycket ibland faktiskt) och värderar dig högt trots alla misstag och brister. Du vet att jag inte är perfekt på något sätt men jag försöker åtminstone erkänna mina fel och bättra mig när du blir besviken. Hoppas det räcker för att du ska finnas kvar hos mig i många, många år till framöver!


Eftersom det var en speciell dag idag gjorde vi lite speciella saker. Till middag blev det viltskav med messmör och svartvinbärs-gelé. Till vår stora glädje fick vi gott betyg utav finsmakaren Casper som sedan tog med oss för att åka skridskor. För att vara tre år och för att debutera på isen är han tokigt duktigt! Släng dig i väggen Sidney Crosby, snart är Casperson dig hack i häl!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ni är så fina ihop <3

2012-02-01 @ 02:57:00
URL: http://illione.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0