Take A Chanse

Är så väldigt trött och ledsen på kennelinnehavarna för RNB. Större idioter får man leta efter! Men det är tydligen inte bara jag som blir behandlad som råttskit utav dessa, utan även flera. Ska man skratta eller gråta?

För någon vecka sedan blev jag nyfiken på ett hästrollspel via nätet där man kan starta upp ett ridcenter eller stuteri. Självklart fastnade jag, det är så barnsligt roligt! Jag har ett körsbärsbrunt sto, som heter Lexi och en brun hingst som heter Architecht. Idag fick de ett apelgrått stoföl som fick heta, javisst såklart - Shagii!
Det är ett bra spel om man vill hålla åldersparanoian borta.
Nu har jag bara två centimeter kvar av bakstycket på min stickning. Det har varit så tråkigt, men snart börjar det roliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0