Spindelnät, Bel Canto och busskort

Har utfört världens viktigaste jobb idag. Nämligen sprungit runt med en sopborste i högsta hugg och sett till att stallet är fritt från spindelnät! Utöver det har Bel Canto hoppat och han är så fin!
Jag undrar alldeles för ofta vad jag skulle göra utan Sjövik och Erica...
Följderna av att busschauffören missat mig häromdagen blev ett gratis värdekort. Det gjorde min dag lite bättre. Casper var i säng innan åtta, Dalton läste godnatt-sagan och jag fick avnjuta en öl. De sista timmarna av dygnet ska jag fortsätta sticka på Caspers tröja och sen krypa ner hos min fina man.
Det står även en chokladtårta i kylskåpet som längtar lika mycket till jobbet imorgon som jag gör, för imorgon ska det bli tårta till morgonkaffet! My treat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0