ROLLING on floor laughing my ass off

Finns en supercool brud i min närhet som heter Elin, hon är tillsammans med Daltons bror som tappert följer i sina äldre bröders fotspår.
Häromkvällen hade hade druckit whiskey och kräkts i äldsta broderns säng och sedan rullat runt i det.
Den stackars pojken har givetvis gråtit av ångest över det hela men inte kan man väl sluta där? Så när Elin uppdaterar sin facebookstatus med att kommentarer om folk som harklar sig och spottar är överflödiga, kan man ju inte låta bli att tycka det är överflödigt att kommentera folk som spyr ner hela sängen och rullar runt i d... Hehehe...

När lilla grabben uppdaterar sin egen status med "nu kör vi!" och den största av grabbarna tycker att "kör i vind!" kan man ju inte annat än tycka att "kör i Joels säng!". Jag skrattar ondskefullt. Det går inte låta honom glömma!
Till sist uppdaterar Elin sin status angående melodifestivalen, som innehöll allt hon hatade inom loppet av tre minuter och hon ville kräkas, då måste man ju fråga "inte i sängen väl?". Hon kände sig inte originell om hon gjorde detta men började nynna "vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?".
Om du någonsin förlåter mig för det här Fjunatan, så lovar jag att bjuda på rull-ader. Hehehehehehehehehehehe!

Kommentarer
Postat av: Nikita

Hehehe, det finns fan inget bättre än att jävlas lite med folk! :)

2012-03-01 @ 20:27:02
URL: http://byrackor.blogg.se/
Postat av: Elin

Men, nu kanske jag till och med blev lite gladare! Fin du är! Kram

2012-03-01 @ 20:48:24
URL: http://Erikssonelin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0