Walking (riding) in a winter wonderland!

Man är väl kanske inte snyggast när man är ute och rider, med reflexvästar och toppluvor under hjälmen men vad kul vi hade! Det var den första ridturen med min syster på fem år, och den kunde inte blivit bättre! Hade så galet roligt.
Satte oss efteråt i cafeterian för att värma fötterna på elementen och dricka varsin kopp té. Då ramlade Miriam in och skulle rida Lady. Vi övertalade henne att hon också skulle med ut i skogen och så blev det bestämt att vi skulle ta med Midnight och Winnie ut - barbacka. Operation självmord kändes det som bitvis, hur tänkte vi när vi bestämde det liksom? Barbacka, på två ponnyer, i nyfallen snö? Men vi både satt kvar, och överlevde! 
Så grymt roligt, tyckte inte att dagen behövde ta slut.
Men nu är alla hästarna inne för natten. Imorgon ska vi ut tidigt igen för ännu mer pyssel i stallet. Miriam ska med då också och förhoppningsvis även Yoana och hennes son. Casper ska med och pyssla med Vagabonde, fikat är inköpt och nu vill jag bara att klockan ska ringa och väcka mig. Längtar redan tillbaka... Nu ska jag dock ta en öl och några bitar choklad, bara för att avrunda kvällen, lika perfekt som den varit...!


Jag och Sara


Annika och Kingston

Bilderna är tagna under samma ridtur, mitt på dagen klockan ett! Men tydligen nådde inte solen ner mellan grantopparna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0