Tjuvstartat julen...

Åkte till stallet med Miriam i morse, Casper följde också med en liten stund med sedan skulle han vidare till mormor och då passade vi på att äta pizza till middag. Det var nice, såhär innan all julmat! Trotsade vädret efter maten och red ut i i den svinkalla snålblåsten, blev lite imponerad av oss faktiskt. Vad duktiga vi är! Sara känns så himla bra nu för tiden, vi passade på att träna lite skänkelvikning, öppna och sluta längs grusvägarna. Hon får gärna fortsätta utvecklas såhär stabilt och positivt, det gillar jag! Det kan kanske vara så att Miriam är inblandad   i det hela, vi trivs i hennes sällskap, hon är mysig och vi har väldigt kul. Jag är glad som har mött henne och får ha henne i mitt liv!

Efter stallet tjuvstartade vi julklappsöppningen nere hos mormor. Casper fick bilar, skelett-handduk, verktygslåda och snickarbänk. Själv fick jag husgeråd, grytlappar, handdukar, en fin téburk av Tina... 
Och så fick jag, av Miriam, en John Whitaker-mössa! Stod och pillade på just den mössan igår under vårat Charlies-besök men eftersom Dalton fick en hjärtattack av prislappen så valde jag, å hans blodtrycks vägnar, att inte köpa någon. Hon hade ju varit dönervös, men jag älskar den! Den där Peter Jöback-skivan jag tänkt köpa till henne känns ganska blek i jämförelse... Nu går jag och vankar av och an vid resterande julklappar under granen. Några stycken ligger även i tomtens säck som tomten ska komma med imorgon efter att jag och Miriam varit i... Ja just det ja, stallet!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0