Ny jacka!


Tycker jag har lagt upp oförskämt många bilder på jackor det sista, men det får bli en till idag. Jag och Jonas följde nämligen med Miriam till stan för lite sista-minuten-julklapps-shopping. Fick bli en julklapp till mig själv från Charlies - en John Whitaker-jacka! Så tjusig!
När jag väl hittade en julklapp till Dalton skulle han inte ha någon så efter lite protester gick vi därifrån, utan det jag hade tänkt köpa. Ska boka och betala en tatueringstid åt honom istället.

Imorgon ska jag och jackan ut till stallet med Miriam och syrran. Vi ska ut i skogen och leta upp en gammal härlig ridväg som vi inte ridit på många år. Hoppas på hyffsat bra väder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0