Kokbok

Började min måndag med en promenad till arbetet, men såklart hade jag lämnat alla reflexer på jobbet och fick därför låna en av Caspers rosa traktorformade reflexer. Min moster köpte dem åt honom, det står "säkert bondförnuft" på baksidan och de är galet söta!

Slutade klockan tre så hann springa ner till stationen och möta Dalton så vi kunde gå och hämta Casper på dagis tillsammans, sen gick vi till affären och kunde storhandla lite. Ändå så missade jag en hel massa saker. Saft, tillexempel, och leverpastej. Får gå en till runda imorgon efter att vi lämnat Casper när jag ändå jobbar eftermiddag imorgon. 
Fick en rolig kokbok utav Elfverssons i tidig julklapp, "kokbok för stressade föräldrar". Den innehåller så många spännande recept och vi är redan igång att utforska dem. Idag har vi tillagat ruskigt snabba köttbullar i jordnötssås. Mysigt var det också att vi fick laga mat ihop (alla tre!). Och mer roliga, mysiga rätter ska det bli framöver...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0