Häst, häst, häst, häst...

Har alltid önskat mig en vän som kunnat föreslå en fredagskväll i soffan med ett (eller två) glas vin. Har alltid haft Emma och Karin som gillat sådana kvällar, men det är inte alltid man kan åka till Kungsbacka eller Kungälv. Men så kom Miriam in i mitt liv som en räddande ängel och förgyllde min fredagskväll med vin och lät mig babbla tills hennes öron ramlade av. Hon är en fin människa hon!
Dessutom hade vi tidigare under fredagen och under torsdagen ridit ut i skogen med några ridskoleelever som ville tillbringa sina jullovs-dagar i stallet. Tre ridturer hann vi med i det fina vädret under de två dagarna. Känner mig ganska mättad nu men Miriam ger då aldrig upp... Tänkte ta en hästfri helg men icke! Imorgon ska vi inte till våra hästar men istället ska vi försöka kika förbi Erica när vi ändå ska till både Skövde och Jönköping för - ja just precis - hästprylsshopping. 
Är egentligen väldigt glad för att Miriam drar med mig på sånt här, för samtidigt som jag är sinnessjukt trött i kroppen så har jag aldrig haft så många framtidsplaner och så många mål och så mycket tankar om att förbättra mig - som människa, ryttare och vän. 

Dessutom är det nyårsafton imorgon och jag har egentligen inget nyårslöften än. Jag hoppas att efter morgondagens äventyr har jag åtminstone några funna löften...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0